In de diepte van mijn hart

In de diepte van mijn hart


Mijn hart blijft onvermoeibaar doorgaan, elke hartslag wordt krachtiger na elke ademhaling. Het stroomt over van onuitputtelijke emoties, als een eindeloze nacht bezaaid met talloze sterren. 

Het zijn al die gevoelens die diep in mij ontwaken, oprijzend uit een ontluikende nacht, waar herinneringen voor altijd blijven hangen. De pracht van elk moment heeft mijn ziel gevoed en laten groeien. Maar zelfs na een moment van vreugde, verdwijnt alles plotseling, weggestopt en ontglipt als een dief die aan mijn blik ontsnapt. Altijd sluimerend in de duisternis, in de ontelbare kamers van mijn gedachten. Emoties razen voort als een steeds versnellende race, onder een steeds uitdijende sterrenhemel. Het is niet alleen de pijn en het verdriet, soms als een onvoorstelbare storm. Ze omarmen elke glimlach, elke vreugde en liefde, vervlochten in elke triomf, waardoor ik compleet ben, in eindeloze facetten van het leven. 

Als een reflectie in oneindige spiegels, is het de erkenning van eenheid en het verwelkomen van elke emotie in mijn hart. Het herkennen van mijn ware zelf, als een sterrenwacht omringd door ontelbare sterren, met helder licht van wat is geweest en wat nog komen zal. Het drijft me steeds weer om te spreken, vol met eindeloze gedichten. Een honger die niet te stillen is, om mijn eigen creativiteit uit te drukken, waarin het kunstwerk van mijn leven zich wil ontvouwen. Om nooit te vervagen, maar altijd te stralen, in de diepten van mijn hart.



https://www.youtube.com/@w.o.l.1332


worldofflove.wol@gmail.com


https://www.worldofflove.nl/


Hoofdpagina BLOG



Reacties

Populaire posts van deze blog

KANKER: Een Epidemie van Stilte en Verwaarlozing

Uitstervend opstand

Onze zoektocht