Mijn Zoon

Mijn Zoon 

Mijn Zoon

Als de dag van gisteren kwam je in mijn leven, een stralend geschenk van het wonder der schepping. Niet alleen een kind, maar ook een metgezel, een vriend die plotseling mijn wereld verrijkte. Samen ontdekten we eindeloze avonturen, klauterend in bomen, lachend als zonnestralen die de dag verlichten.


Maar ook rust vond zijn plek, neervallend op de bank, onze geest nog verzonken in het vorige avontuur terwijl we mijmerden over het volgende. Elke dag voelde als een herhaling van de vorige, een continuïteit van vreugde en verwondering, terwijl jij je eigen pad begon te bewandelen, met mij als stille metgezel aan je zijde.


Maar het leven brengt verandering, en ik leerde je geleidelijk los te laten in deze wereld vol mogelijkheden. Alsof het nog maar gisteren was dat we samen de wereld ontdekten als kleine avonturiers, zie ik je nu uitgroeien tot een sterke man, jouw geliefde aan je zijde.


Samen gaan jullie nieuwe avonturen aan, bouwend aan een thuis gevuld met liefde en warmte. En terwijl jullie je pad vervolgen, met alle hoogtepunten en valkuilen die het leven biedt, zal ik altijd hier zijn, een vriend voor het leven, klaar om je te steunen en te omarmen, zelfs als de morgenzon zich aandient en jij je eigen weg bewandelt.


https://www.youtube.com/@w.o.l.1332


worldofflove.wol@gmail.com


https://www.worldofflove.nl/


Hoofdpagina BLOG




Reacties

  1. Zo Herkenbaar En Zo Goed Verwoord

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Soms zijn er geen woorden, maar soms precies de juiste.

      Verwijderen

Een reactie posten

Een reactie zou mooi zijn...

Populaire posts van deze blog

KANKER: Een Epidemie van Stilte en Verwaarlozing

Uitstervend opstand

Onze zoektocht