De dans van de ziel


De dans van de ziel 


Ik zie je wel

Helemaal alleen

Verloren

Verdwaald in jouw bestaan

Alleen nog maar wetend

De naam die jou ooit gegeven is


Ik herken het wel

De tranen die willen komen

Met radeloosheid overal

Want wie ben je nu

Blijft altijd weer de vraag


En zo midden in het leven

Is het kijken achterom

Te zien die al vertrokken zijn


Het zicht naar voren?

Toont de jeugd

Hun beginnend leven

Nog vol met enthousiasme

Nieuwe wegen die ze begaan


Maar voor jou?

Ik hoor het jezelf vragen

In de stilte die je omringt


Laat maar komen

De ingehouden woede

Al die tranen die wachten

Om er te mogen zijn


En als je in woede

Terug bent gekomen

Weer naar je eigen hart

Ben je niet meer alleen

Ik was er al die tijd

Om jou te tonen wie jij bent

Zoveel meer

Dan alleen de naam

Die jou ooit is gegeven


En als ik jou laat zien

Wat jij allemaal bezit

Oneindig veel meer bent

Dan alleen die stilte


Dans dan met mij mee

Ons levenslied







Reacties

Populaire posts van deze blog

Art Karel Fehr

Ontdek de Kracht van Kunst: Dichten en Energetische Healing

Als...