Geloof en kracht testen je!


Geloof en hoop testen je!

Iets meer dan een half jaar geleden gebeurde iets aparts. Wat ik meer heb gedeeld hier. Viel namelijk van de fiets voorover. Best ernstig want rechter been vol met schaafwonden. Bult knie halve meter, 2 botten in met rechter arm doormidden en een door me huid. Scheur in rechterboven oog. Jeukbeenderen en kaak gebroken en een hersenkneusing.

Iets meer dan een half jaar geleden gebeurde iets aparts. Werd 3 dagen in coma gehouden. Toen twee weken delier waar ik niks van weet meer. En revalidatie. In het ziekenhuis en revalidatie later hadden ze door personeels te kort, kennis te kort geen tijd voor de patienten. Hulp? Met de kudde mee! Goede slimme mensen in de zorg? Zakken vullers! Alleen slim op een klein stukje realiteit! Waardoor ze echte healing alleen maar tegen houden. Want ziekenhuizen, medicijnen, operaties, hulpstukken noem maar op is echt geweldig. Maar en tijdelijk en een basis. De echte healing zit in je en is omvattender dan wij kunnen beseffen.

Iets meer dan een half jaar geleden gebeurde iets aparts. Ongeluk en strijd. Bijvoorbeeld mijn oog. De slimme theoretisch beperkt ingestelde mensen in de zorg zagen wat er gebeurt was. De schade en de reparatie. Oordeel was rechteroog blijft 5% en gaat later hangen, niks aan te doen. En wat doe ik, mee doen met de kudde? Toegeven in de groepjes en mezelf vol medicijnen laten voeden? Nee! Nee ik ging sporten, masseren (arm) en rek en strek oefeningen doen. Natuurlijk de balans he dus ook mediteren en in de natuur in stilte zitten maar ook liggen en films kijken. Later na mijn ontslag name en medicijn vrij heb ik eerst goed gehuild, uitte alles, ging het verwerken maar daarna liet ik los. Prikkels overwonnen want kon maar een half uur per dag aan. Nu heb ik dat niet want ik gaf bij angst en moeheid niet op ik ging na de rest van de dag de volgende door! En ook lepels in de vriezer voor minimaal een uur om later mijn oog te behandelen daarmee. Nee niet alleen voor wallen, ook voor lympfe systeem en zenuwebanen. Oog yoga ook. Druppels van QO-EYES. Uur lapje voor mijn goede oog en sporten of huishouden voor een uur om mijn hersen en zicht te trainen. Voor een uur per dag meer hoeft niet.

Iets meer dan een half jaar geleden gebeurde iets aparts. Door een ongeluk leerde ik waarom ik alles nog wist toen ik 1 jaar was. Welke richting mijn vader en moeder, zus en familie mij gaf. Deze groep van labiele in zich zelf gekeerde mensen. Heb voor mijn karma daarvoor gekozen omdat ik in dit leven bepaalde doelstellingen had. Wellicht zou ik daar later meer over vertellen, nu niet. Begreep mijn leven, het bestaan opzich. Dat zelfs ziektes en pijn en verdriet kosmische gebeurtenissen zijn omdat je op een kruispunt van het bestaan verder kan gaan of lessen opnieuw moet volgen. Opnieuw wil ik het niet volgen. Mijn oog door zelf healing 10% wat eigenlijk niet kon volgens het ziekenhuis. Mocht terug komen was niet de bedoeling eigenlijk. Nu mag ik over een half jaar komen weer want nu zijn de testen weer geweest. Alleen lees testen in ziekenhuis licht? Kan hoogstens tot 40% genezen maar nu nog 10%, heeft tijd nodig. Was deprie gelijk want mijn zicht is ten opzichte van drie maanden geleden verbeterd. Volgende keer gaat ze echt testen, dan weten ze het exact. Ik kreeg het gevoel dat ze niet exact een controle hebben uitgevoerd. Je lezen van een afstand onder extreem licht, kom op zeg? De vrouw in kwestie wilde geen positieve snelle ontwikkkelingen uitte zodat ik zal gaan besluiten niks meer te ondernemen. Omdat mijn healing volgens hun theorie eigenlijk niet mocht. Gaat samen met de blikken van mensen ( medisch, zakelijk, omgeving, familie) dat ze niet konden begrijpen dat ik zo snel geneest. Weet je dat de belangrijkste les is dat je toch in die overtuiging blijft. Je jezelf niet afstompt omdat andere of zelfs andere zogenaamde slimmen mensen iets anders beweren. Zelf healing heeft namelijk een eis om te kunnen ontwikkelen. Dat is je eigen geloof en kracht nooit opgeven. Tegen over de leer om je òpen te durven stellen tegen nieuwe inzichten en realiteiten.

Iets meer dan een half jaar geleden gebeurde iets aparts. Wat ik wist en nooit zei omdat er geen nu geen blokkade meer zijn. Alles was weer open en boden me de kans om te overwinnen. Mensen en sittuaties waren een levensles zodat ik nu durft te blijven geloven in mijn eigen kracht. Deze stoffelijke wereld namelijk is niet het enige. Het is ook niet los te zien van de geestelijke wereld. Ons totaal wezen is verbonden in deminies van grof stoffelijk tot steeds hogere energie vormen waarin je op een gegeven moment van een geestelijke vorm kan spreken. Ons bewustzijn is in deze sfeer tijdens ons stoffelijk leven beperkt. Je bent meer dan je nu weet. Dit wel weten en beseffen zijn een van de lessen die we in deze wereld mee moeten maken. Laat dit weten een kracht voor je zijn, ook al is de tijd van besef nog niet gekomen. Ons totale wezen is Universeel en onsterfelijk. Geboorten, dood en weer geboorten zijn de keuzes waarin we lessen en ontwikkelingen voor ons groeie kunnen verwezelijken. Steeds meer mensen beseffen zelf healing. Maar weer dat Reiki, Handoplegging en noem maar op basis stappen zijn.  Voor de healende kracht is er geen kracht binnen of buiten ons. Kan je hulpstukken gebruiken zoals handoplegging als je dat nodig heb.  Maar deze kracht ben je zelf! Echte healing is dat je op elk niveau je totaal wezen weer in balans brengt. Waardoor disbalans vanzelf wordt gehealt. Dat is de echte aard van healing. Want geloof en kracht testen je!

Iets meer dan een half jaar geleden gebeurde iets aparts.

Veel liefde, 

W.O.L.



Reacties

Populaire posts van deze blog

KANKER: Een Epidemie van Stilte en Verwaarlozing

Onze zoektocht

Uitstervend opstand