Lieve vrouw


Lieve Vrouw,

Dit schrijf ik speciaal voor jouw. Want niet elk verhaal hoef met automatisch schrift te komen. Sommige verhalen zitten in ons. En soms diep in ons hart verstopt of onder het stof van het alledaags leven. Dat kan is ook normaal.

Mijn leven begon met een schreeuw, net als elk leven. Maar voor een lange tijd bleef die schreeuw diep in mijn hart. Terwijl de wereld mijn gelach, gepraat, zang of gehouwehoer hoorde. Bleef mijn hart toch schreeuwen. Toen ik jouw in mijn leven tegen kwam hoorde jij als eerste die schreeuw in mijn hart. In plaats van ervoor weg te gaan onarmde je liefde mij eerst. En daarna gingen wij samen de strijd aan voor een leven met echte vreugde. 

Dit wonder zat voortaan in mijn hart. Hoewel ik het wel wist kwam het onder het stof door alledag. Niks is menselijker dan dat. Maar terwijl het leven in momenten door bleef gaan kwam de dood bij mij langs. Gelukkig maar voor even maar het opende wel gelijk weer mijn gevoel en hart. Want sinds jij in mijn leven kwam was er eindelijk de stilte in mijn hart en ziel. Zodat ik ruimte vond om echt te gaan leven met geluk en liefde wij samen. Door jouw werd ik echt compleet. En natuurlijk met ons gezin.

Het leven blijf oneindig en een wonder. We kennen gelukkig de alledaagse strijd. In de reis daar door heen zal ik soms best even grommen. Maar dat is voor even, mijn liefde voor jouw is voor altijd. Bedank voor jouw kracht en liefde, dat je er voor mij bent. Ik ben er ook voor jouw altijd. In momenten van strijd in wat dan ook. Dat is toch echte liefde, niet meer alleen hoeven te lopen in het bestaan.

In de oneindigheid van het leven ben ik blij dat ik naast jouw bestaat.

Bedankt.

💖

Veel liefde,

WO.L.

Reacties

  1. Ben Het Compleet Maar Dan Ook Compleet Met Je Eens Niet Allen Lenny Maar Jullie Zijn Zo Biezonder

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie zou mooi zijn...

Populaire posts van deze blog

KANKER: Een Epidemie van Stilte en Verwaarlozing

Onze zoektocht

Uitstervend opstand