Respect in 2023

Linkedin

Ben sinds kort op Linkedin. Ondanks of juist daardoor op dat platform een stuk geschreven. Wat perdoonlijk maar wilde het delen.

Link vorige blog is:

https://wol-worldofflove.blogspot.com/2022/12/van-2022-naar-2023.html?m=1

Mijn stuk op Linkedin wat ik ook hier wil delen betreft het volgende:

Een goed oud en nieuwjaar feest 2023.

Nogmaals. Maart 2022 zwaar ongeluk. Alles rechts gebroken. Drie dagen coma. Nu? Werk in de IT omdat ik het wilde heb ik het opgebouwd tot nu weer tot 15:00 uur. Bruggeloop Rotterdam 15 km gedaan. Prive, werk, ziekenhuis en Arbo snappen niks van mijn te snelle herstel. Ik wel. Healen moet je zelf. En met automatisch schrift blog gestart. Grammatica en spelling niet naar gekeken. Klopt. Maar vocht tegen prikkels. En stress. Gehuild bizar veel. Boosheid gevonden. Heel veel, maar ook balans en vrede.

Nee. Nee ik wil geen medelijden. Maar ook geen kritiek dat ik op spelling en grammatica fouten niet ging aanpassen. Wat ik mee gemaakt heb, en nog steeds, is een traject waar je 2 jaar in zit. Omdat healen jezelf moet doen onslag genomen van Rijndam, medicijnen gestopt. Geneest wat niet had mogen. En herstel sneller dan mensen aan kunnen. Gelukkig weet ik de balans tussen actief en rust, ben me eigen therapeut. Een ieder mens is uniek. Respect moet je altijd krijgen en geven. Daarom als je het niet eens bent wat ik schrijf. Qua inhoud of vorm. Kraak niet af. De mensheid is nu aan het doorslaan in tonen. Zo agressief en lullig mogelijk als het maar even kan. Want dan wordt je tenminste gehoord. Toch? De wereld in zijn geheel slaat door. Of niet? 

Zullen we dan 2023 beter gaan beginnen? Zoeken naar manieren hoe je respect kan geven. Want dan kan je het pas krijgen. En zullen we menings verschillen als mogelijkheden zien om samen te groeien naar het midden. Ons balans?

Alvast proost he. En heel veel respect en liefde van mij. Een goed oud en nieuwjaar feest 2023.

Veel liefs,

W.O.L.


Reacties

Een reactie posten

Een reactie zou mooi zijn...

Populaire posts van deze blog

KANKER: Een Epidemie van Stilte en Verwaarlozing

Onze zoektocht

Uitstervend opstand