Buks, vrienden voor het leven


Buks, vrienden voor het leven

In je leven kom je veel mensen tegen. Soms voor even. Maar soms voor langer, of zelfs een leven lang. En in die tocht van leven heb ik ondekt dat familie vaak voor even is. Familie voor het leven je zelf maakt in de vrienden die je tegen komt in je leven. Ook heb ik geleerd om op tijd dingen uit te spreken. En dat doe ik naar met zijn bijnaam Buks. Van een kennis naar een familie vriend tot een vader figuur. Bedankt dat je ons leven met lol verrijkt. 

Een ieder kan ook zijn youtube kanaal bezichtigen en dat is het volgend adres:



Hij is ook een dichter met eigen werk. Een plaats ik hier:


In Verwarring Leest je de Opwelling Van Nummer Eight (8)

De Dagen Verglijden Traag
Een Monotoon Ritme
Van Ochtend Middag Tot Avond
De nacht Zwart Droomloos
Glimlachend Naar Mijn Spiegelbeeld
Spreek ik Mezelf toe
Wrijf ik Positieve Zalf
Langzaam in Kringen Rond
Negativiteit Verdwijnt Kring Na Kring
Geluk Is Wat Naar Mij Lacht
Mijn Ogen Stralen Glinsterend
Hoe Traag De Dagen Gaan
Het Ritme Monotoon
Recht ik Mijn Rug
Geluk Betaal Zich Uit
Mijn Spiegelbeeld Bewijst Het
Ik Ben En Blijf Wie ik Ben
"
Bezoek zijn youtube kanaal. Steun hem. Steun elkaar. Zie in het leven een verrijking. Laat de strijd van vroeger achter. Sta niet stil. Vrienden is het belangrijkste in het leven. Buks, vrienden voor het leven.

Reacties

Populaire posts van deze blog

KANKER: Een Epidemie van Stilte en Verwaarlozing

Onze zoektocht

Uitstervend opstand