The Storm


Inleiding:
Van heel lang geleden en hoe lang weet ik niet meer. Want de tijd vliegt voorbij de betekenis van alledag. Maar heel lang geleden schreef ik een gedicht in het Engels. Ik deel hem online en met google translate ook in het Nederlands. Ik hoop dat dit een mooie gedicht is om te delen. Via deze blog kan je reageren. Reageert het niet ligt dit aan je browser; probeer dan een ander. Een Website; Gastenboek; YouTube; een Boek dat volgt.

 

ENGELS:

 

The Storm

The Storm is wild

It’s everywhere

The feeling is great

I can nowhere else to go

Its take me away

Up upon the sky

 

Now I look everywhere

Where I before can’t see

The silence is going to me

Now I now, I am alone

 

But than a second later

The feeling grow bigger and bigger

The Storm is becoming me

I am the Storm

And I look in a mirror

Than I am everywhere

No more alone

 

Now anybody all the answers?

Has anyone the right to judgment

About the thinks he can’t explain

Where are the answers?

And where are the questions be born

At the middle of the Storm

 

The Storm

 

NEDERLANDS:

 

De storm

De Storm is wild

Het is overal

Het gevoel is geweldig

Ik kan nergens anders heen

Het brengt me weg

Op naar de hemel

 

Nu kijk ik overal

Waar ik eerder niet kan zien

De stilte gaat naar mij toe

Nu ben ik nu, ik ben alleen

 

Maar dan een seconde later

Het gevoel wordt groter en groter

De Storm wordt mij

Ik ben de Storm

En ik kijk in een spiegel

Dan ben ik overal

Niet meer alleen

 

Weet iemand alle antwoorden?

Heeft iemand recht op oordeel

Over de gedachten die hij niet kan verklaren

Waar zijn de antwoorden?

En waar worden de vragen geboren

Midden in de storm

 

De storm


Reacties

Populaire posts van deze blog

KANKER: Een Epidemie van Stilte en Verwaarlozing

Onze zoektocht

Uitstervend opstand