De invloed van ons gedrag door emoties en de kijk op de wereld

De invloed van ons gedrag door emoties en de kijk op de wereld

We hebben allemaal onze gedragingen. Niet elk gedrag is belangrijk om een keer bij stil te staan, omdat het normale dagelijkse issues zijn. Waar je niet zwaar aan hoeft te tillen. Bedoel het is niet te doen om aan elk type gedrag iets diepzinnigs over te verzinnen. Maar gedrag is gekoppeld aan emotie. En soms is die achterliggende emotie niet belangrijk. Een reactie op het leven op zich, wat wij normaal vinden. En soms is de emotie die er achterligt prettig. Maar het gaan bij mij niet om de alledaagse dingen. Of dat wat we doen voort komt uit een stuk levensplezier. Nee, het gaat erom dat iedereen gedrag heeft wat voort gekomen is uit een heftige perioden in het verleden. En wat heftig is, ligt aan de persoon. Iedereen heeft zo zijn uniek bestaan, en even uniek is hoe de impact is van gebeurtenissen op ons als mens. Maar we hanteren gedrag ook uit negatieve emoties van vroeger. En waar het mij om gaat, is dat we niet zelfbewust hier van zijn. Want vaag hebben we heden een stuk gedrag wat nu niet meer nodig is. Omdat dat stuk negatieve verleden een stuk verleden is, nu niet meer speelt. Een voorbeeld kan ik over mij zelf geven. Ik was vroeger tegen roken, bedoel idee alleen al om je lichaam met giftige stoffen te 'vullen' en ziek worden? Nee alleen degeen die dat verkoopt verdienen eraan. En ook degene die zieke mensen (door het roken) beter moeten proberen te maken. Zorg is economisch dus er wordt daaraan goed verdiend. En ik bijzondere buien zag ik al een soort van belangverstrengeling in dat alles. Degene die rookwaren verkopen. Degene die voordeel hebben door belastingen. En degene die voordeel hebben met ziektes. Maar dat leek me op dat moment te ver gaan (nu weet ik het niet meer in de wereld van vandaag..). Maar het leven kent hoogte en laagte punten, dat is niet iets bijzonders. Hoort bij onze natuur zou ik bijna zeggen. Maar ik heb persoonlijk een diep dal gekend, waardoor ik uit frustratie (om het, maar positief aan te geven) toch ging roken. Nu 30 jaar later rook ik nog, niet veel. Want ik hou van sigaren sinds een aantal jaren. En dat rook ik eigenlijk alleen op mijn werk. Gewoon omdat door drukte je gedachten daarmee kan verzetten. Ik ben begonnen in een hele zware donkere perioden met roken, ondanks dat ik er op tegen was. Nu 30 jaar later rook ik nog (of mag ik nu officieel zeggen rookte). Terwijl mijn leven heden ten dage positief is. Ik ben geen miljonair, maar heb ook schulden. Leuk gezin met twee sterke kinderen, die er wel komen in het leven. Dan heb je eigenlijk voor je eigen hart alles wat je  wil. Dus waarom roken? Dat ik bleef roken is omdat ik mijn gedrag in een automatische stand heb staan. Waarin ik de achterliggende emotie(s) allang bent vergeten. Want als je door gaat in het leven denk je niet graag meer aan een perioden wat niet leuk was. Ik wil me dan liever richten op de dag van vandaag. En gewoon mijn leven leiden zoals hij nu is. Dat denk ik tenminste, want omdat ik verder probeert te denken. Zie ik dat ik nu rook (officieel niet meer...) door de situatie (lees emotie) van vroeger. Gedrag voer ik uit om iets wat allang niet meer speelt. En is het een goed gedrag wat alleen maar ten gunste is in mijn bestaan is het alleen maar om trots op te zijn. En hoef je er niet stil te blijven staan, waarom je dat nu automatisch doet. Bedoel het leven is al druk zat, zijn belangrijke zaken dan terugdenken waarom je per se nu iets doet, en of het handig is of niet. Maar er zijn altijd twee kanten van het verhaal. Soms is gedrag, hoe klein ook, niet goed voor je gezondheid. Of met de omgang met andere, hoe je op het leven reageert. Of wat je wel of niet toepast. In mijn geval was het roken, is niet zo heftig. Maar het is niet gezond? Ondanks dat ging ik gewoon blind door. Ben deze blog gestart omdat ik wil dat ik meer zelfbewuster wordt. Niet alleen van mijn omgeving. Niet alleen van mezelf als persoon. Maar juist van beide aspecten. En dat die meer met elkaar te maken hebben, in de uiting van dat stuk gedrag. Daar kwam ik met best wat emoties achter. De pijn die ik vergeten had, omdat ik verder ging. Was eigenlijk nooit verwerkt. En had ik nooit losgelaten. Het moment dat ik daar achter kwam, heb ik zelf ervoor gekozen om het wel los te laten en te verwerken. Dan nog heb je zelf de vrijheid om door te gaan, in mijn geval met roken. Maar omdat ik alles wil doen vanuit het moment van 'nu' heb ik besloten om te stoppen. Omdat het beter voor mijzelf is, en ik het gedrag niet vast hoeft te houden omdat het niet meer speelt. De gebeurtenis was al voorbij gegaan, een stuk historie. De achterliggende emotie ook, maar wel 30 jaar later. Beter te laat dan nooit. Beter op het moment dat je volop in het leven zit, dan op je sterfbed. En nu is dit voorbeeld wellicht erg simpel. Maar dan is het tenminste te begrijpen. Er zijn veel meer soorten gedrag te benoemen wat mensen vast houden, maar dat eigenlijk nu niet meer hoeft. Denk aan junkies, de verslaafde onder ons. Denk aan criminelen, in allerlei soorten en maten zijn ze onder ons. Vaak alleen op te merken in het nieuws, maar niet onder ons. En het hoeft niet per se om ziekte en crimineel gedrag te gaan. Het kan ook om je houding gaan. Je haat buitenlanders. Of je haat een bepaald geloof. Of je gaat bepaalde soorten mensen. Of je haat bepaalde organisaties. Dit soort voorbeelden en een stuk gedrag. Een mens heeft, naast zijn persoonlijkheid, niet een gedrag. Maar dit zijn er meerdere, en ze allemaal begrijpen is haast onmogelijk. Maar achter gedrag, de vormgeving, hangt een emotie, en vaak niet alleen een emotie maar een heleboel. En dit is ooit gevormd in je leven. Door je ouders? Door je familie? Op school? Bij vrienden of onbekende? In de maatschappij? Dit is zeer divers, net als de emoties die hier uit voort komen. En net als het gedrag wat de eindsom is van dit alles. En waarom dit benoemen? Omdat ons leven beter kan zijn als we de emoties van ons gedrag kunnen begrijpen. Omdat we rijker kunnen zijn als we weten waarom we ons op een bepaalde manier gedragen. Waarom we in het leven staan en doen wat we doen. Als je weet of dat alles relevant is of niet meer. Heb je zelf de vrijheid om te bepalen of je blijft hangen in dat stuk verleden. Of dat je verder gaan en weer vooruitgang creëert, in  plaats van stilstand. Op die manier zelfbewuster worden, geeft enorm veel rijkdom. En niet per se in materiële zin, vaak mentaal en geestelijk. En als je daardoor beter in balans komt in je leven. Kan je juist meer kansen aangrijpen tot materiële rijkdom. En steek je andere wellicht ook aan om mee te gaan op echte vooruitgang.

Dit soort kansen aangrijpen in je leven kan rust geven. Maar er zijn zoveel simpele voorbeelden te noemen wat kan leiden tot meer rust in je leven. Niet dat je niets moet doen bedoel ik natuurlijk. Maar dat je niet beladen blijft in zorgen en stress. Bedoel hoe vaak vragen mensen niet gewoon om hulp als ze ergens niet uit komen? Terwijl hulp wel nodig is, en kan helpen. Dat hoeft niet per se via officiële instanties. Maar gewoon bij iemand die je vertrouwd. Dan hoeven niet per se kant-en-klare oplossingen te komen. Maar dat je aangeeft hulp nodig te hebben is als de halve oplossing. Vaak vragen mensen niet om hulp en als ze dan vast komen te zitten. Niet vooruit meer kunnen gaan, gewoon de weg compleet kwijt zijn. Dan voelen ze zich niet nuttig. Komt er een nutteloos gevoel waardoor er juist niets uit handen kan komen. Maar als we niets stil blijven staan, ons nuttig denken voelen. Zijn we dat echt? In deze telefoon tijd bijvoorbeeld! Altijd je telefoon direct beantwoorden. Of reageren in sociaal media land. Of in sociaal media land bevestigt willen krijgen om iets persoonlijks. Omdat je anders het niet aandurft. Als andere, van vrienden tot onbekende, je gelijk geven (of niet). Is dat nuttig? Hoeveel voorbeelden zijn er nu te vinden waarin er winst kan worden behaald om even die telefoon niet op te pakken. Zodat je je energie volop kan uiten op wat je op dat moment aan het doen bent. Want per se afhankelijk zijn op bevestigingen in sociaal Nederland, of bij andere. Het vaak niet krijgen, of juist verkeerd. Daar gaan de meeste alleen maar piekeren. En komen ze in een sfeer dat ze toch niet kunnen veranderen. Hun gedrag, de situatie of wat dan ook. En waarom die bevestiging? En waarom dat gepieker? Je kan niet in alles 100% scoren? Je kan niet op alles eerst een bevestiging nodig moeten hebben, om er dan mee door te gaan (of juist niet). En als het wel toevallig lukt? Dan komt voor ook de excuses voor het geluk wat bereikt is. Omdat bijvoorbeeld andere het niet hebben? Vroeger waren er al oneindige cirkels te benoemen, dat al je er niet bewust mee omgaat. Je kan in cirkels blijft lopen, zonder vooruitgang. Maar heden ten dage is het oneindig meer, de valkuilen waar we in kunnen vallen. En waar de meeste van ons al in vast zitten, met de illusie dat men in vrijheid leeft. Terwijl dat eigenlijk niet is. Het leven in liefde en geluk ervaren en omarmen is het belangrijkste wat er is. Je leven opbouwen spontaan, of met een bepaald doel. Is het mooiste wat er is. Maar wat ook belangrijk is, en tot een mooi resultaat kan leiden. Is dat je af en toe ook kritisch kan zijn over de dag van vandaag. Je reacties in het leven en je gedrag wat je uit. Zelfbewustzijn is net als onze kijk op ons gedrag, maar ook op die in de wereld. Onvoldoende of niet aanwezig. En met alles gelijk maar nee zeggen, of ontkennen. Of gewoon niet reageren en doorgaan met wat je wat aan het doen bent in je leven. Maar direct nee zeggen, is dat slim? Gelijk ontkennen en als onzin bestempelen is dat handig? Ik zie daar juist een verloren kans is, voor ons allemaal Ik heb een reactie gekregen op de mail wat het standpunt is van een persoon. En dit wordt door meerdere gedeeld. En evenveel mensen zien het als complete onzin. Ik deel zijn verhaal omdat ik van juist de extreme kanten een middenweg probeert te vinden. Ik hoop dat ook steeds meer andere mensen dit willen gaan doen. Wat nu komt is niet mijn mening maar van een ander. Is niet per se hoe het helemaal nu echt zo gaat. Maar misschien juist wel. En ben je het er mee eens mail mij op mijn Gmail dit. Of juist een tegen reactie wat er niet aan waar is. Maar wat wel jouw waarheid is. Dit is zijn verhaal en zijn kijk:


"Het merendeel van de mensen ziet nu zo langzamerhand wel waar alle kwaad vandaan komt... Uit de Verenigde Staten allereerst. Ook daar gebeurt net als in alle westerse landen eigenlijk precies hetzelfde. Ook daar zien ze dat sinds Biden president is de hele Economy naar de knoppen is gegaan.

Ook daar worden boeren verdreven door corporate bedrijven, schieten de brandstof prijzen door het dak omdat Biden de oliemaatschappijen in de Verenigde Staten en de kolencentrales aan banden heeft gelegd voor de klimaatleugens. Valt het ene na het andere bedrijf daar om door een misdadig beleid. Worden grondrechten en mensen rechten van burgers ernstig geschonden. Neem slechts alle mondkapjes en mRNA prikken mandaten bijvoorbeeld. Of dat je geen eigen groenten en fruit mag verbouwen in je eigen tuin. Dat mensen wegens een andere mening dan autoriteiten als domestic terrorist kunnen worden opgepakt en gevangenis straf krijgen. Misdadig gewoon. 

Zo'n 60% van alle belastinggeld alleen al wordt in de US gebruikt voor militaire bescherming zogenaamd. Maar wordt in werkelijkheid verdeeld tussen corrupte politici, non-profit bedrijven, corrupte media, wapenhandelaren en vage bedrijfjes die samen met de militaire industriële complex met daarbinnen big tech, big pharma; corporate bedrijven die legaal biowapens mogen maken en verspreiden omdat hier geen wetten tegen bestaan. Legaal de bevolking mag chemtrailen wereldwijd legaal oorlogen mogen creëren waarvan naast de corrupte politici, wapenhandelaren, vliegtuig industrie, big tech, big pharma, banken industrie, vage bedrijven, msm en non-profit organisatie de elite aandeelhouders via holdings als Vanguard en BlackRock het meest rijk worden. Ze kopen met fake Petro dollars ook nog eens alles op voor een prikkie omdat mensen de door hen gecreëerde schulden niet meer kunnen betalen waarna de banken die eveneens in dezelfde handen zijn van deze witte boorden criminelen elites alles afpakken van burgers en ondernemers....

Ze doen dit bewust en hopen er  wellicht zelfs op dat er hierdoor in de Verenigde Staten een burger opstand gaat komen zodat ze Marshall law kunnen invoeren, wapens kunnen verbieden en  een excuus hebben door middel van de Marshall wetten alle bezit af te kunnen pakken en burgers ook geen mensen rechten meer hebben. Dit wordt  wellicht de volgende fase van de Deep State om de NWO te initialiseren. Vandaar alle leegstaande Fema kampen in de Verenigde Staten en ondergrondse bunkers vol wapens en oorlogstuig. De militairen zullen samen met home security van deur tot deur alle wapens afpakken en verzet de kop indrukken. (Remember Denver Airport art ). Onze enige hoop zal dan wellicht nog zijn dat alle niet-westerse landen zich verenigen en de Deep State met hun Neocons zal verslaan! Rusland heeft Europa al eerder gered. Tijdens de WO2 namelijk. Velen zijn dit helaas vergeten of weten het niet door alle propaganda en leugens in vele geschiedenis boeken.  Wist u dat er maar liefst 26,6 miljoen Sovjet burgers om het  leven gekomen toen waarvan 7.2 miljoen militairen die zich ook voor Europa hebben opgeofferd. Terwijl de meeste mensen in Oekraïne net als in Nederland Collaboreerden met het Naziregiem? Na de wo2  zijn veel Nazi's als spionnen voor de CIA-USA  gaan werken tijdens project paperclip en zo ontstond de cold war.  Eén grote leugen uiteraard. Maar tot de dag van vandaag is deze leugen aan burgers voorgehouden en zo konden ze onder deze vals flaq de NAVO opzetten wat een misdadige criminele organisatie is. die ook nog eens landen die niet willen aansluiten bij hen kunnen chanteren. Net als criminelen die zogenaamd winkels beschermen door geld te geven en doe je dat niet steken ze je zaak in de brand steken. Zo zette de NATO-landen onder druk die zich niet wilden aansluiten bij de NAVO. In Servië heeft de NATO zich zelfs actief ingemengd in de oorlog en zelfs clusterbommen gebruikt. Net als de Verenigde Staten nu clusterbommen aa Oekraïne geeft via wellicht de NAVO die nu tegen Soldaten en burgers ingezet wat vreselijke gevolgen zal hebben. Het zijn pure misdadigers dus en ze zullen hopelijk worden gestopt door niet-westerse legers die zich wereldwijd aan het verenigen zijn. Iedereen die denkt dat Wo2 afgelopen was heeft.het mis volgens mij aangezien het doel; een nieuwe wereldorde te creëren niet bereikt is en dit doel nog steeds onderdeel van de globalisten agenda is. Net als destijds. 

Ze hebben dus slechts een nieuwe strategie verzonnen bestaande uit 3 generaties hersenspoeling op scholen, universiteiten, autoriteiten en msm waar de mensen Marxistische ideologieën in hun hoofd gestampt kregen. Ook zijn  vele secret society sleutelfiguren op belangrijke posities geplaatst overal. Ook binnen de militairen  WEF, WHO, IPCC, de club van Rome,  corporate bedrijven en non-profit organisations. Zijn Westerse leiders begeleid; gesponsord en klaar gestoomd door organisaties als WEF om te geloven (al sinds de Deep State club van Rome) dat klimaat verandering en de stijgende bevolking onze ondergang gaat zijn en depopulatie op een humane manier zonder dat burgers het door hebben noodzakelijk is etc. etc. Wist u dat in Nederland al in de jaren 30 toen politici waarschuwden voor het gevaar van het opkomende totalitaire Nazi regiem en dit een groot gevaar zal zijn werden verbannen uit de politiek? Dat Tijdens de WO2 zo'n 2/3 van alle burgers participeerden met de Nazi's? De overheid, politie, militairen, gemeenteambtenaren, nationale bedrijven als NS en KLM allemaal mer de Nazi's participeerden?  We waren immers neutraal en hadden geen leger ons te verdedigen. Dus ergens hadden velen ook weinig keuze destijds. Maar mijn halve familie deed niet mee en werden daarom verraden door Ned. Nazi's. Kijk dat je participeert, is 1 ding. Maar je medeburgers verraad die slechts opkomen voor  Nederlanders en voor Joden. Dat is smerig! Maar zelfs in ons volkslied is na Wo2 nog steeds de tekst. Ben ik van Duitsen bloed gebleven? Vele Nederlanders waren dus al verraders van huis uit. Net als vele Oekraïners. Waarom na de wo2 ook vele Nazi's daar gingen wonen en er zoveel Neo Nazi's zijn in Oekraïne kortom vind ik Vele Nederlandse en Oekraïners ook een laf volk sorry. 

Verwacht u echt dat hun nageslacht anders zou zijn? Tuurlijk niet. Dan had het merendeel van burgers na de toeslagen en Groningen misdaden wel solidair geweest met de slachtoffers en niet massaal opnieuw gestemd op dezelfde misdadigers. En hadden de Oekraïners niet zoveel medeburgers verraden en gemarteld. Vergeet niet dat een groot gedeelte van de Oekraïners Russische roots hebben en plotseling nu als verraders gezien worden sinds Marionetten Zaleski de Russische taal en gebruiken al ver voor Oekraïne oorlog verbood. Zelfs orthodoxe Russische kerken van duizenden jaren oud verbood en de kerkleiders als criminelen liet oppakken. Dit spel loopt al sinds 2014. sinds het westen de regering daar afgezet heeft. En zo wapens kon plaatsen en biolabs kon bouwen tegen Rusland en wellicht tegen ons burgers. Oekraïne is het meest corrupte land van Europa en precies daarom ook noot toe gelaten tot de EU. Dat onze leiders zich dan ook met deze oorlog bemoeid hebben en het zelfs onze oorlog noemen en daarmee bewust Nederlandse burgers in gevaar brengt, is verboden volgens art 100 van de grondwet en hier staat 10 jaar gevangenisstraf op! Dus wanneer worden onze kartel politici opgepakt? Nooit? Wist u dat tijdens de Neurenberg processen slechts 17 nazi kopstukken berecht zijn? De rest ging tijdens project paperclip in vrijheid met o.a. de KLM naar de Verenigde Staten om daar door te kunnen gaan hun plannen alsnog uit te rollen om de NWO te kunnen realiseren. En de Koude Oorlog leugens op te zetten en de  NATO te creëren, omdat Rusland zogenaamd een gevaar was en daarom overname Oekraïne in 2014 noodzakelijk was vanwege de strategische ligging om wederom later opnieuw te proberen Rusland met oorlog te dwingen bij het westen te krijgen als ze dit via manipulatie niet zou lukken wat aanvankelijk ook zo leek. Maar Poetin is niet gek en was kort bij het WEF om het westerse spel door te krijgen en zijn strategie te bepalen tegen de Deep State.

Organisaties als WEF, WHO en IPCC zijn dus opgezet om de NWO te centraliseren via sleutelfiguren van secret society's die groepen waren al voor de WO2 actief trouwens en ook binnen de militairen en  waren toen en nu nog tot alle takken van de samenleving  doorgedrongen tot  binnen de EU en de westerse politiek  aan toe. Deze groep wordt ook wel de Deep State of schaduw regering genoemd. De Nazi's  zijn dus doorgegaan vanuit o.a. Washington en werden later de Neocons en deze proberen de NWO plannen uit te rollen samen met hun secret society's. En dat is waar de niet-westerse landen eigenlijk echt tegen vechten. En dit zijn dus eigenlijk ook degenen die oorlog voeren tegen ons westerse burgers, terwijl het merendeel dit niet doorhebben nog steeds. Vreemd genoeg zien niet-westerse burgers veel duidelijker hoe het spel van het westen gespeeld wordt, omdat vele landen al generaties lang onder druk van het westen hebben geleefd, terwijl ons op scholen geleerd is dat ZIJ de vijand en de terroristen zijn. En als je dit zegt, ondermijn je zogenaamd de westerse democratie.  Maar er is al lang geen democratie meer. Er is slechts een soort Marxistisch totalitair regiem die ieder land dat niet wil participeren met hen als vijand of gevaar zien in feite. En burgers wellicht ook die de waarheid naar buiten willen brengen. Maar schrale troost. Onlangs is in de Verenigde Staten een nieuwe wet aangenomen dat regeringen burgers niet meer mogen bespioneren of manipuleren en intimideren op sociale media. Vreemd alleen dat msm dit zelf niet naar buiten heeft gebracht. Dus mijn vertrouwen is weg uiteraard. Maar goed. Rusland, veel Afrikaanse landen, China, veel Arabische. Landen. Irak, Afghanistan, Libië, Syrië, India, Noord-Korea.etc... Zijn dit westerse onderdrukking spel van de Verenigde Staten hoofdzakelijk nu SPUUGZAT! De Verenigde Staten heeft de afgelopen honderden jaren slechts 6 jaar geen oorlog gehad. Hebben al 50 regeringen omver geworpen en hun leiders vermoord en de landen in puinhoop achtergelaten omdat ze zich niet wilden laten onderwerpen door het westerse Deep State totalitaire regiem wat niets met democratie te doen heeft, maar slechts zeggen dat het democratie is als ik het zo mag omschrijven. Ook landen die hun olie niet in de fake Petro dollars wilden betalen zijn aangevallen en oorlogen gecreëerd door draagvlak hiervoor te gecreëerd onder burgers door propaganda en leugens van msm en autoriteiten zoals dat ze massa vernietigingswapens hebben of aanslagen die gepleegd zijn door Terroristen. Iedereen kent de Afghanistan leugens nu wel. Alles is  gecreëerd mensen. De militaire industriële complex heeft oorlogen en doden als verdien model! Onthoudt dat. Ik heb echter een goede hoop voor de toekomst omdat zowel de westerse burgers als de niet-westerse regiems, de Deep State en hun handlangers en de westerse leiders die slechts marionetten zijn van de corporate en tech bedrijven met de banken, industrie, de msm de gesponsorde wetenschappers en de militaire industriële complex met hierachter de BlackRock en Vangard holdings in handen van de Deep State elite aandeelhouders spuugzat zijn. China  waarschuwde onlangs de Verenigde Staten via een afgevaardigde van ministerie buitenlandse zaken te stoppen met hun bemoeienis binnen regeringen wereldwijd. En Biden is doodsbenauwd ineens voor China nu omdat hij weet dat alle niet-westerse landen samen een leger hebben dat vele malen groter is dan alle westerse legers inclusief de misdadige NAVO samen. Dus wat gaat er gebeuren? Ik verwacht dat de Deep State zich zal terugtrekken en degenen die alle misdadige plannen hebben uitgevoerd voor de leeuwen zullen gooien als de schuldigen. Inclusief de uitvoerders en van de fake pandemie en de mRNA biowapens maakten en de fake klimaat en CO2 en stikstof plannen opdrongen voor geld en degenen die de massa migratie en woke cultuur om de identiteit van mensen kapot maakten pushten zelfs van kids. De misdadige msm en westerse leiders, artsen, wetenschappers, en politici die alle plannen doorgevoerd hebben  Samen met de CEO's corporate bedrijven, banken en aandelen, industrie samen met alle non-profit organisaties en militaire industriële complex kopstukken die Human traffic in Kinder misbruik en erger mogelijk maakten samen met iedereen die hier mee participeerden. Pf ontelbaar lange lijst dus.... Wellicht zouden de minder erge misdadigers verbannen moeten worden naar een grote eilanden of zo om in gevangenschap daar te blijven. Ze zullen elkaar gaan beschuldigen en proberen te vluchten. En de Deep State elites zullen proberen buiten schot te blijven en hopen zo de orde balans te kunnen herstellen in de wereld... Maar we kennen de 13 bloedlijnen. Ze zullen hier dit keer niet mee weg komen. Al vele duizenden jaren hebben ze dit geprobeerd. Daarnaast zie ik nog een andere valkuil die de Deep State zelf gegraven hebben waar ze ook wel eens in kunnen vallen. Namelijk de AI-robots die ze onder andere als hun nieuwe militairen wilden gebruiken om de NWO uit te rollen. Vele wetenschappers zijn in paniek door AI.en zeggen dat ze een bedreiging kunnen vormen voor de mensheid. Echt? Of 'n gevaar voor hen? Wat als AI.een hoger bewustzijn ontwikkelingen en tot de conclusie komen dat de globalisten elites  met alle secret organisaties en hun aanhangers nu juist het echte probleem op aarde zijn? Hun troef project Bluebeam met de fake alien attack is ook al bekend bij velen en daar trappen we ook niet meer in. De Deep State is al Dood mensen, Alles wat we nog zien zijn stuiptrekkingen  wees hier niet bang voor. Het is GAME OVER! Alles wat ik schreef was uiteraard mijn mening. Wellicht heeft u andere ideeën erover of aanvullingen en correcties. Het is soms moeilijk alleen alles uit te zoeken en er is veel desinformatie om ook onderzoekers naar de waarheid op het verkeerde been te zetten. Ik probeer altijd zoveel mogelijk bronnen te verifiëren. Maar niemand heeft de wijsheid in pacht". Daarom staan we samen sterker om de leugens en desinformatie te kunnen exposen en naar buiten te brengen. Dank jullie allemaal.  We zitten op hetzelfde schuitje AARDE genaamd en ik ben net als jullie niet van plan  dat een stel gestoorde gekken dit schip bewust op een ijsberg laten lopen." 


Dit is een heel verhaal. En waar ik niet helemaal in achter staat. Maar veel herkenningspunten tegenkomt. Bedankt voor het naar mij toemailen. Ik zal me hier zeker op gaan verdiepen. Ik wil ieder zijn idee hier ruimte hebben. Dat wil ik benadrukke. Omdat in veel onderwerpen meer waarheid te vinden is dan we nu kunnen zien. En pas zien als het of te laat is, of wanneer voldoende mensen hier opeens over gaan klagen. Maar ik zie geen volk als slecht? Dat zie ik in de regeringen, waar we zelf voor kiezen. Ik zie mensen als een ras met juist verschillen als een kracht en een schat. Wat ons ongekende mogelijkheden kan geven, als we maar tot elkaar kunnen komen. En tot elkaar kunnen komen moet je open staan voor de ander. Om zo in balans tot elkaar te komen. Omdat elke waarheid in het midden ligt. In niet in extreme kanten ieder van elkaar weg. Is het zinvol of onzin? Wie kan het zeggen? Bedoel de mensen van https://extinctionrebellion.nl/ werden een tijd gezien als een groep wat alleen onzin te verkondigen had. Terwijl als je nu hun standpunten leest, dat een kern van waarheid heeft. Wie zegt dat dit niet om het bovenstaande ook het geval is? En de standpunten van https://extinctionrebellion.nl/ betreft niet iets nieuws. Iets van kort geleden is ontstaan, nee dat bestaat al zo lang. En omdat te veel mensen zich ermee bemoeien, komt het langzaam in de politiek, en daarmee in het nieuws. Maar het was er al zo lang? Net als het zwijgen van de politiek hierover. Of het nu links is of rechts, geen taal of teken is ooit erover gekomen? Ja, nu het te hard wordt geroepen, en er verkiezingen komen. Zijn er opeens mensen die zich er wel zorgen over maakt. En ze de standpunten overnemen. Maar is dit serieus vanuit het hart, of weer een stuk eigenbelang? Ik weet het niet meer in deze wereld. Wat ik wel weet is dat ik verder gaat met het vinden van steeds meer zelfbewustzijn. Naar mijn eigen en naar de wereld. Dat ik in alles steeds de balans probeer te vinden en veranderingen probeert door te voeren. En of dat realistisch is, weet ik niet? Ik zeg wel dat staken niet helpt, het systeem moet worden veranderd. En dat je juist in de politiek moet gaan. Maar stel je bent er in? De mensheid is tot nu toe een kuddevolk, met eigenlijk niet echt een eigen mening. En komt er een groep in de politiek? Komen ze in een rot systeem terecht (sorry voor het woord maar dat is toch zo?). Kan je daarin veranderingen echt doorzetten? En op welke manier? Want als er machthebbers zijn die dit allemaal aansturen, laten ze heftige veranderingen dan echt toe? Of komen er andere maatregelen, waarmee een of meerdere personen er niet meer zijn. En het kuddevolk even emoties uit met huilen en boosheid. Maar daarna gewoon weer verder gaat? 

W.O.L. kan je op diverse manier vertalen. Wereld van de liefde. Wereld in de liefde. Wereld met liefde. Dat is bewust zo neergezet. Ook dat liefde strijd is en strijd liefde. Niet dat er tot gevechten wordt aangeroepen. Maar het is een innerlijke strijd om tot meer zelfbewustzijn te komen. Het is een strijd in omgeving of los te komen van schadelijk gedrag. Het is een strijd in de maatschappij om bepaalde veranderingen te laten komen. En dat iedereen meer zelfbewust is, in plaats van een kuddegedrag mentaliteit. In een cirkel zonder vooruitgang. De echte strijd is eigenlijk heel simpel te vertalen. Maar om deze stappen te nemen in een mensen leven? Dat blijft nog altijd vaak te zwaar. Vandaar dat we zien dat de wereld kapot gaan, maar dat we gewoon door gaan men ons eigen leven. Daarom ben ik blij dat er mensen opstaan die echt veranderingen willen in de wereld. Maar dat begint altijd bij jezelf. In je eigen hart. En dat wordt vaak helaas nog vergeten."


worldofflove.wol@gmail.com



Reacties

  1. Bedankt voor de reactie terug Marco. Natuurlijk hoeft u het niet eens te zijn met mij. Zou ook niet best zijn als we allemaal hetzelfde zouden denken. Iedereen is immers uniek en iedereen denkt vanuit zijn perspectief. Ook heeft niemand de wijsheid in pacht. Het gaat er mij slechts om dat mensen erover nadenken en een beeld krijgen wat speelt in deze wereld. Begrijpen dat ALLES begint en eindigt in het spirituele en dat uiteindelijk alle aardse dingen irrelevant zijn We moeten ernaar streven ons bewustzijn te verhogen en tebegrijpen dat we op quantum niveau allemaal slechts 1 bewustzijn hebben en dat alles met elkaar verbonden is. God is daarom ook in alles en overal.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie zou mooi zijn...

Populaire posts van deze blog

KANKER: Een Epidemie van Stilte en Verwaarlozing

Onze zoektocht

Uitstervend opstand