Als ik weer kijk

 


Als ik weer kijk

Als ik weer kijk

Door de schittering van het licht belicht

Waarmee de opkomende zon de dag verwelkomd

En de dauwdruppels van de nacht verdampt

Is het een diepe zucht die mij terugbrengt

En als ik weer kijk

Hoe het opkomend licht mij verwarmt

Als een streling op mijn huid

En een tinteling in mijn ziel

Is het mijn hart waarin emoties

Als de dauwdruppels van de nacht doet verdampen

En weer een diepe zucht die mij terugbrengt

Maar nu ook naar mijn eigen hart

Door zelf te kiezen

Los te laten

Ervaar ik als ik durft te kijken

Dat juist vernieuwing tot mij komt

Als een opkomend licht

Waar de kracht van mijn ziel mij doet verwarmen

Als een streling op mijn huid

En een tinteling in mijn ziel

En als ik weer kijk

En bewust wordt van de dag

Dat hij opkomt

Met oneindige spiegels als wegen

Die leiden naar hoop

Vervulling van liefde

Of verdriet en pijn

Van wat al is geweest

Maar in beide een strijd

En in beide alleen mijn keuze

Als ik die zo alleen toch durft te nemen

De weg naar liefde

Met ook zijn strijd

Ervaar ik dat vernieuwing komt

En ik juist niet alleen bent

Maar dat pijn van wat is geweest

Mij juist al die tijd alleen liet laten

Weg van mijn hart

Mijn ziel

En zeker ook de wereld

Door alleen mijn eigen keuze

De dag begint

En of de zon nu zal schijnen

Of de regen mij verwelkomt

Ik ervaar het weer met een lach

En als ik val

Soms moeite heb

Gaat ik met liefde deze strijd aan

En blijf ik niet stil staan

Maar ervaar ik weer mijn kracht

Als ik weer kijk


https://www.youtube.com/@w.o.l.1332


worldofflove.wol@gmail.com


https://www.worldofflove.nl/


Hoofdpagina BLOG



 

 

 

 





Reacties

  1. All The Best Mr. BloggerPoeet/Writer For 2024 Just Go On The Road You Are Traveling Greetzzzz

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks you to Mr Buks - Artist Poem/Writer and Blogger and.....frend 🙏🙆☕

      Verwijderen

Een reactie posten

Een reactie zou mooi zijn...

Populaire posts van deze blog

KANKER: Een Epidemie van Stilte en Verwaarlozing

Onze zoektocht

Uitstervend opstand