Mijn volledig hart

 

Mijn volledig hart 

Mijn volledig hart

Toont mij zoveel meer

Van binnen kalm

Buiten raast de storm

Die me meesleurt

Alle kanten op

Soms de pijn

Het gevecht met iedereen

Soms een inzicht

Een strijd tegen mezelf

Van het oorverdovend lawaai

De chaos om mij heen

Terug naar mezelf

Diep vanbinnen

Daar ben ik even kalm

Verhult de warmte me

Als magische sluiers

Openbaart het alle kleuren

Van het bestaan

En als ik even wegzweeft

In de zee van al die kleuren

En de pracht van de vrede

Raakt een moment mij weer aan

Alles om mij heen

Waar ik altijd wilde zijn

De aanraking met mijn diepste zelf

Dit alles om mij heen

Is slechts een sluier van illusie

Veilig weg van de chaos

Muren omringt de strijd

Dempt het lawaai om mij heen

En wil me in een kalmte houden

En alleen om een paar redenen

Dat wat bekend is

Ik zeker weet

Of denkt te weten

Veiliger is dan de strijd

Die ik steeds weer even begon

Met blinde ogen

Een gesloten hart

Terwijl het kansen zijn

Mezelf te vinden

Omdat ik maar een deel ervaar

En als ik de strijd weer aangaat

Het gevecht met alle elementen

Ontdek ik eindelijk mezelf

En kan ik zoveel nieuws ontdekken

Als de storm is gaan liggen

En buiten noch binnen anders zijn

Mijn volledig hart

https://www.youtube.com/@w.o.l.1332


worldofflove.wol@gmail.com


https://www.worldofflove.nl/


Hoofdpagina BLOG






 

 


Reacties

Populaire posts van deze blog

KANKER: Een Epidemie van Stilte en Verwaarlozing

Onze zoektocht

Uitstervend opstand