Soms zeggen beelden meer dan woorden


Soms zeggen beelden meer dan woorden


Woorden kunnen soms net als kunst functioneren. Uitwerking is bij iedereen anders. Soms wordt er iets in herkend. Maar het kan ook dat het totaal niks doet. Of een zetje geeft wat je nodig heb tot humor. Woorden kunnen vaker een bepaalde uitwerking hebben dan beelden of voorwerpen maar soms ook niet. Heb een aantal mooie beelden in de vorm van plaatjes met inspirerende teksten erop verzameld. Die wil ik graag in deze blog delen. Geniet er van en natuurlijk wens ik jullie allemaal fijne feestdagen.


































































































Hoop dat je deze collectie mooi heb gevonden. Wil je een onderwerp op mijn blog mail mij. Vergeet ook niet om mij op YouTube te volgen. Ik heb jullie inspiratie nodig zodat ik ook voor jullie een inspiratie kan zijn. Mooie dagen nogmaals geniet ervan. 





Reacties

  1. Merry Christmas To You And Family Keep On Going With The Blogs/Youtube Its Refreshments To Read It

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie zou mooi zijn...

Populaire posts van deze blog

KANKER: Een Epidemie van Stilte en Verwaarlozing

Onze zoektocht

Uitstervend opstand