Dank je

 

Dank je



Dank je

Want na al die jaren

Vanaf de eerste schreeuw

In dit leven

Waren het niet alleen de allereerste stappen

Nee die weg werd wat langer

De pijn van groter worden

Waarin de kleine dingen van het beginnend leven

Over gingen in steeds groter

Dank je

De eerste stappen waren lastig

Maar de weg bleef moeilijk

En de pijn

De strijd

De eindeloze tranen

Verborgen in het gelach

Van de dwaze

Met dwaze keuzes

Nooit uit plezier

Maar om te vergeten

En door te gaan

Dank je

Want jij kwam in mijn leven

Maar ondanks de liefde

Die ik voor het eerst ondervond

Die vanuit het hart

Vol met acceptatie

Waarin liefde

Met leed en falen

Samen werd gehouden

Als juist  een kracht

Bleef ik nog hangen

In het moment van die ene stap

De traan

Met leed bezield

Maar nu met jouw

Een uniek moment

Waarin ik voor het eerst moest huilen

Wat ik nooit vanuit mijn hart heb gedaan

Slechts alleen voor de ene pijn

 Nu voor het allermooiste begin

Dat al die tijd mijn hart nooit volledig was

Maar wel werd

Samen met die van jouw

Dank je

Want nu kan ik weer kijken

Naar mezelf

Maar ook alles om mijn heen

Waarin de weg

Zo eenzaam

Ik nimmer alleen was

Zovele met elk een eigen pijn

Als eigen werelden

En boeken vol geschreven

Maar ook leeg

Als wolken dreven

Dank je

Want die ene schreeuw

Waarin ik jaren geleden ter wereld kwam

Is nu gestopt

Met even een stilte

Maar met vreugde vervolgt

 

Die ook zijn weg bewandel

Om de lege bladzijdes

Met ontbrekende verhalen

Aanvult tot een geheel

Weten met jou aan mijn zijde

In zoveel werelden

En toch een weg

Omdat ik de weg heb gevonden

Waarin verdriet en vreugde

Elkaar hebben gevonden

Tot zoveel meer

Dank je

 

https://www.youtube.com/@w.o.l.1332


worldofflove.wol@gmail.com


https://www.worldofflove.nl/


Hoofdpagina BLOG




Reacties

Populaire posts van deze blog

KANKER: Een Epidemie van Stilte en Verwaarlozing

Onze zoektocht

Uitstervend opstand