Het moment

 

Het moment


Het moment

Als het eindelijk zo ver is

Want al die tijd verdwaald

Tussen eeuwig nu

Het vluchtend bestaan

Nu zo plots

In het midden van mijn leven

Eigenlijk gevonden

De vrede in mijn hart

Met mijzelf

Maar even belangrijk

Net als mijn hart

Is het die van jouw

Vol met emoties

Verhalen vol

Sommige verteld

Sommige voor altijd gesloten

Liefde en Pijn met kansen

Te leren

Voornamelijk over jezelf

Want daar is verborgen

De kracht

Van eenheid

Met het leven

Waarin net als liefde en haat

Geboorten en Dood

 

Twee essenties zijn

Van hetzelfde

Dat waar onze zoektocht ligt

En dat zit in

Allemaal in jouw

Alsof ik in een spiegel kijk

Verschillen zijn er

Juist als kracht

Om ons te leren begrijpen

Dat we hetzelfde zijn

In essentie van het bestaan

Ik treur niet meer

Ik begrijp

Dat het vervolg van mijn reis

Nooit alleen zal zijn

Want is het in mijn hart

Mijn ziel

Mijn geschreeuw in het leven

De stilte in mijn bestaan

Het is net als mijn liefde

Onsterfelijk

En toch steeds anders

Als de wind

En de zee

Als alles in de kosmos

Het verhaal

Wat zich uitdrukt in een dans

Met ook sterfte

Maar nu even stilte

Voor de schreeuw des leven

Weer tot ons komt

Het moment


https://www.youtube.com/@w.o.l.1332


worldofflove.wol@gmail.com


https://www.worldofflove.nl/


Hoofdpagina BLOG






 



Reacties

Populaire posts van deze blog

KANKER: Een Epidemie van Stilte en Verwaarlozing

Onze zoektocht

Uitstervend opstand