22 jaar

 

22 jaar

In het rijke weefsel van mijn leven, was het niet de eerste adem die mijn bestaan onthulde. Niet de vroege stappen, gehuld in tederheid en vallen, die de wereld vertelden van mijn opkomst. Evenmin was het de prille lach, een vluchtig moment van vreugde, dat mijn jonge wereld kleur gaf. Als een kunstenaar ontvouwde ik mijn pad door schaduwen, eenzame wegen bewandelend, mijn lot in mijn handen.


Maar het was niet het echoënde geluid dat me weer tot leven riep, dat me terugbracht naar mijn kern. Nee, het was het bijna botsen in de drukte, de momenten waarin ik verdronk in de diepte van jouw ogen. Daar openbaarden zich werelden, verborgen en onthullend, als een engel met lokken van de hemel die de duisternis van mijn leven inkleurde met oneindige liefde. Ons samenzijn schiep een meesterwerk, onthullend en groots.


En te midden van geluiden, soms van vreugde, soms van pijn, was het vooral de lach die we deelden, een kleurenpalet dat de duisternis doorbrak met elke stap die we zetten. In de helderheid van de dag, in de schaduwen van de nacht, ben ik jou dankbaar voor elke adem, elke lach, elke traan die we delen. Jouw liefde was mijn ware geboorte, nu 22 jaar geleden.




https://www.youtube.com/@w.o.l.1332


worldofflove.wol@gmail.com


https://www.worldofflove.nl/


Hoofdpagina BLOG




Reacties

Een reactie posten

Een reactie zou mooi zijn...

Populaire posts van deze blog

KANKER: Een Epidemie van Stilte en Verwaarlozing

Uitstervend opstand

Onze zoektocht