Mijn Dochter

Mijn Dochter


In de stilte van ons gedeelde moment, wanneer mijn ogen rusten op jou, zie ik de wereld in haar levendige chaos. Een zee van duizend-en-een dingen die als artistieke streken de nieuwe dag kleuren. De haastige penseelstreken van het hart, die oplichten en vervloeien in elke nieuwe ervaring die zich aandient.

Er zijn zoveel wegen te bewandelen, zoveel paden te ontdekken, soms op plekken waar we het minst verwachten. En toch, als ik blijf kijken, op een moment waarin tijd lijkt te vervagen tot een eindeloze film, voel ik ons als acteurs die hun rol spelen in het theater van het leven.

Net zo snel als de wind die de kleuren van de dag blijft vernieuwen, voel ik dezelfde stilte in jou die ik steeds meer omarm. Te midden van het voortdurende geraas om ons heen, ontstaan steeds opnieuw nieuwe grenzen, als we denken de grenzen van tijd en ruimte te begrijpen.

Maar in die stilte, als een nieuw wonder ons opnieuw doet kijken, voel ik de verbondenheid die ons samenbrengt, jouw aanwezigheid die de stormen van het leven verzacht. Het is dezelfde stilte die ooit in mij begon, en die ieder van ons in zich draagt. Een stilte die niet leeg is, maar vervuld van kleuren en pracht, die het leven vormgeeft met inspiratie uit het hart.

En zelfs als ik val, telkens weer, in dit vluchtige bestaan, is het de stilte die me herinnert aan het sprekende hart, dat de geheimen onthult van alle kleuren en hun pracht. Samen met de soms donkere wolken, openbaart de stilte zich als een serene schoonheid.

Op dat stille moment, wanneer ik naar jou kijk en diezelfde stilte in jou ontdek, voel ik een diepe trots in mij opwellen. Wetende dat, te midden van de chaos en de vergankelijkheid van het bestaan, er een onsterfelijkheid schuilt in de eenvoudige momenten. Een principe dat als een kunstwerk nieuwe kleuren en inzichten doet ontstaan, en mij vervult met trots.

Want mijn kind, in de stilte van de chaos en de vrede van ons sterfelijk bestaan, ben ik onbeschrijfelijk trots op jou.


https://www.youtube.com/@w.o.l.1332


worldofflove.wol@gmail.com


https://www.worldofflove.nl/


Hoofdpagina BLOG






Reacties

  1. Val In Herhaling Maar Zo Herkenbaar En Zo Goed Verwoord

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wederom bedankt, zou zeggen wat ik tegen een ieder zegt. Deel het 🌺😀🙏

      Verwijderen

Een reactie posten

Een reactie zou mooi zijn...

Populaire posts van deze blog

KANKER: Een Epidemie van Stilte en Verwaarlozing

Uitstervend opstand

Onze zoektocht