Op een stille dag, de zon hernieuwd

Op een stille dag, de zon hernieuwd

Op een stille dag, de zon hernieuwd. En op een rustig moment, genietend van wat is gekomen.
Denk ik aan mijn leven, die als een filmrol, beelden toont, als sterren overal. Sommige nog met hun licht schijnend in het oneindige, herinneringen die nooit verloren gaan. En de sterren die allang hun tijd hebben gehad, schitteren nog na als een onsterfelijk lied. En andere sterren die op het moment van nu hun kracht tonen, als een oorverdovend licht. Een opkomst van een nieuwe horizon, als een vernieuwd zicht geboren. Is het als een oneindig kleurenspektakel, die als voeding voor elke vorm van creativiteit zijn vorm geeft aan alle nieuwe mogelijkheden. Tot wat nog te wachten staat om er te zijn, voorbij van wat wij nu allemaal nog kunnen zien,

Is het de kringloop van het bestaan wat ik nu ervaar, in al mijn kansen en gevechten die zijn geweest. En in de cyclussen die als een oneindigheid hun route volgen, net als de sterren van de nacht. Tonen nu de rust die zal schijnen, in het hart en de gedachten overal. En als ik naar mezelf kijk, diep in mijn hart van wat ik heb gedeeld met de wereld, en het intiem met de liefde van mijn leven, Tot ook mijn persoonlijk moment, het nimmer besproken woord, als kunstenaars bouwend het leven. Is het ook mijn hart wat nooit luid heeft gesproken, maar in ieder moment wel aanwezig is geweest, Of ik het nu wilde weten of soms alleen nog wilde vergeten, in sommige dieptes van het bestaan. Is het de herkenning in mijn kinderen, wat als een kosmische dans een liefde vormt, ons licht samen. Als een kracht van hun eigen unieke ik, microkosmos en macrokosmos onthult, alle geheimen van het bestaan. 

En in de geheimen die er zijn en zullen tonen waarvoor gekozen wordt om het te willen zien, Is het een onsterfelijke liefde die altijd zal schijnen. En er zal zijn in de pracht van het moment. Ook al zijn we ooit als sterren in de kosmos al gedoofd, een volgende cyclus zal komen. Want onze liefde is als een nimmer te vergaan licht, altijd schijnend overal. Om kracht te geven in jullie leven, de kleurenzee waar jullie een mee zijn, het wonder van al het beginnend leven. Tot ooit de cyclus zich weer herhaalt, je aan ons zal denken aan al wat tot je is gekomen.

Voor nu nog het mysterie van de dag, met de niet geboren momenten. Zal na een te vervullen leven de vrede met de stilte ook tot jullie komen. Als een volgende cyclus, en denkend aan het snelle leven. Een eindeloze film wat zich zal blijven tonen, als dezelfde sterren overal. Genietend van de dag die weer is gekomen. Op een stille dag, de zon hernieuwd.
 





https://www.youtube.com/@w.o.l.1332


worldofflove.wol@gmail.com


https://www.worldofflove.nl/


Hoofdpagina BLOG




Reacties

Populaire posts van deze blog

KANKER: Een Epidemie van Stilte en Verwaarlozing

Onze zoektocht

Uitstervend opstand