Project W.O.L .UPDATE version 5

 

Project W.O.L



UPDATE


Beste muziekliefhebber,

Ik ben al geruime tijd bezig met het schrijven van gedichten en fantasyverhalen die de realiteit op een speelse manier reflecteren. Ook maatschappelijke vraagstukken, gezondheid en voeding komen vaak terug in mijn werk. Ik zie mezelf steeds meer als een Mind Artist, iemand die gedachten en emoties vertaalt naar kunst.

Met trots wil ik je vertellen over mijn nieuwste project: een muziekalbum gebaseerd op een van mijn gedichten. Het album is nog in de maak, maar ik deel graag de voortgang en inspiratiebronnen met jullie. Jouw reacties zijn van harte welkom, en ik nodig je uit om deze blog en mijn YouTube-kanaal te delen.

Laat je inspireren door mijn creaties, en laat mij door jou geïnspireerd worden. Samen kunnen we iets moois neerzetten.

Op YouTube

De basis:


Stap 2:


Stap 3:


3B



Versie 3b gemaakt om versie 3 niet naar mijn zin was, hoe ervaar je deze update?? Laat het mij weten 👌.

Stap 4: 🙏😆 (in aanmaak) (Met stuk zingen 😝🤭?)

Update version 4....






YouTube, follow me...!!


UPDATE 5





Mijn blog draait om liefde en respect, maar ook om de noodzaak om actief deel te nemen aan het systeem waarvan we allemaal deel uitmaken. Als je verandering wilt zien, moet je zelf in actie komen. Dat is precies wat ik probeer te doen met mijn blog.

Hoewel ik niet commercieel ben, heb ik wel steun nodig om mijn werk voort te zetten en zowel nationaal als internationaal te kunnen groeien. Jouw bijdrage, groot of klein, kan een wereld van verschil maken. Ik zou het enorm waarderen als je een bedrag dat je kunt missen, aan mij wilt schenken.

Samen kunnen we werken aan een betere toekomst, waarin liefde, respect en actieve deelname centraal staan.

TIKKI 🌹♥️❤️‍🔥🌺💥:



Https://www.youtube.com/@w.o.l.1332



worldofflove.wol@gmail.com


https://www.worldofflove.nl/


Hoofdpagina BLOG











Reacties

Populaire posts van deze blog

Art Karel Fehr

Als...

KANKER: Een Epidemie van Stilte en Verwaarlozing