Mijn verhaal

Mijn verhaal

Wegen bewandel ik zonder woorden, met elke stap beleef ik verhalen opnieuw. Eeuwige herhalingen, maar steeds dieper; mijn hart is het dat tot mij spreekt. Kijkend naar mezelf, naar de route waar ik nu ben beland, luister ik naar elk woord en vertel ik mee. In duizenden emoties, bladzijdes vol omarmd in mijn ziel. En als ik na oneindige omwentelingen het leven kan aanvaarden en het toe kan laten zoals het is, in rust en met stormen, en alles ertussenin, zie ik dezelfde verhalen om mij heen.

De mensen waar ik van hou, mijn hart en ziel mee verbonden, zwijgend of met vele woorden. Het is deze stem die ik zachtjes in hen hoor, hun ontluikende hart in een nieuw begin. Waarin liefde en haat elkaar blijven ontmoeten, overwinningen en opnieuw beginnen als prijs. En als ik dieper kijk, tot waar normaal niet gekeken kan worden omdat het niet gezien wil worden, is het mijzelf wat ik herken in een ander verhaal. Dezelfde verlangens, dromen die geboren worden, ontvangen met oneindig enthousiasme.

Evenals het moeten leren loslaten, of anders blindelings blijven dwalen in zelfgemaakte cirkels. Onze oneindige loop, een glimlach verhult de pijn die kan blijven tot de dood komt en het leven omarmt. Naar weer een nieuw begin, waar we allemaal ooit verder zullen gaan in een nieuw verhaal. Maar het is niet de angst die mij bezighoudt als ik mezelf in jou zie, dezelfde dromen en uitdagingen. Het is vooral de mogelijkheid die als licht in je weerkaatst, stiekem samen met die van mij. Achter gesloten deuren wandel ik verder zonder woorden, maar altijd met een hart dat vertellen wil. Als jij ook mijn verhaal wilt horen.


https://youtube.com/@worldofflove


worldofflove.wol@gmail.com


https://www.worldofflove.nl/


Hoofdpagina BLOG





 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Art Karel Fehr

Als...

KANKER: Een Epidemie van Stilte en Verwaarlozing