RUST

 

RUST



Onverwacht, in eindeloze momenten, kwam je in mijn leven.  
Een intens gevoel, als een oceaan die mij overspoelde en de droogte van mijn ziel meenam naar een hernieuwd leven.

Elke tranendal en eindeloze vreugde bleef uit.  
Een intense beleving, nimmer ontdekt, was er opeens overal.  
Een vernieuwde kijk ontstond, als een blind persoon die opeens echt kan zien.  
Turend ver de wereld in, evenals het eigen hart.

Geleidelijk werd jij mijn wereld, compleet vervuld met materie en geest.  
Omarmd met een nieuw principe.  
Het echte leren van het leven en mezelf kan nu beginnen; de eindeloze cirkel zonder vooruitgang eindelijk doorbroken door eindeloze gevoelens, ervaren als een vernieuwd leven.

En of ik nu rust in stilte, bergen bewandel als ontspanningsmoment, of de kick van sportprestaties beleef.  
En of ik nu alleen een boek lees of met mijn geliefde films kijk tot de ochtendzon ontwaakt, genietend van een borrel, of al het gezonde van de wereld.  
Jij bent altijd bij mij, gaat nimmer weg.  
Ook in momenten dat ik even verdwaald ben, ben jij nu tot mij gekomen.  
In mijn hart en hele denken, de pracht van mijn ziel ontwaakt.  
Ervaar ik je met elke levensadem: rust.

https://youtube.com/@worldofflove


worldofflove.wol@gmail.com


https://www.worldofflove.nl/


Hoofdpagina BLOG




Reacties

Een reactie posten

Een reactie zou mooi zijn...

Populaire posts van deze blog

Art Karel Fehr

Als...

KANKER: Een Epidemie van Stilte en Verwaarlozing