Mijn levensreis


Mijn levensreis


En dan als ik het eindelijk beslist

Uit honderden wegen een route heb gekozen

De keuze stress is overwonnen

En ik dan met veel plezier verder wil gaan

Besef ik het heel even

En de vreugde laat ik even los

Om nog even te kijken

Het huis van mijn huidig bestaan

Was eens vol leven

Gevuld met alle momenten van de dag

Soms te veel vol met geluid

Maar nu de stilte die het overwint

Leegte waar eens vol was van het leven

Dan toch even de twijfel weer

En een beetje het verdriet

Wat ooit het leven was

Blijk nu alleen een fase te zijn

En dan herinner ik weer alle fases van het leven

Die uit het hart en verstand waren vergeten

De tranen maken plaats voor een kleine glimlach

Wat trots laat zien wat er ooit was

En blijdschap dat de kracht weer wordt ontdekt

Om steeds door te durven gaan

En zo het hart

De liefde

De oneindigheid van de ziel

De sterfte van alle kleine momenten

Te kunnen laten groeien

Om niet voor altijd stil te blijven staan

De kracht die in het moment even stil stond

Zodat wij nooit vergeten

Laat weer van zich horen

De ruimte wat ooit mijn huis was

Mijn bestaan

Laat ik nu echt los

Een donkere gang begint mijn nieuwe reis

En dan even kan ik niets meer zien

Totdat ik toch de deur durft te openen

Om het onbekende te kunnen zien

Een waanzinnig mooi nieuw begin

En dan als ik het eindelijk beslist

Uit honderden wegen een route heb gekozen

Weer ik weer waar ik naar toe gaat

Mijn levensreis


https://www.youtube.com/@w.o.l.1332

worldofflove.wol@gmail.com

https://www.worldofflove.nl/

Hoofdpagina BLOG






 




Reacties

Een reactie posten

Een reactie zou mooi zijn...

Populaire posts van deze blog

KANKER: Een Epidemie van Stilte en Verwaarlozing

Onze zoektocht

Uitstervend opstand